View Single Post
Sitat av watchman Vis innlegg
Mulig det er bare meg men.. føler det blir helt feil å "gi etter" ved å gå i anskaffelse av ørepropper..
når jeg ser en film.. så liker jeg å få med meg lyden , og hva som blir sagt/lyd når dette skjer. Å sitte med ørepropper blir litt galt med tanke på at støyen har økt endel de siste 2 mnd.. kanskje det bare er meg men..
Vis hele sitatet...

Altså. Selv om man kanskje er litt forbanna for at man må "gi etter" for dem og ligge med dotter inni øra når man sover, så er det den beste løsningen.

Om man legger mobilen med alarmklokke på høyt volum ved siden av seg, så hører man den når man skal stå opp. (Hvis noen skulle hevde at bruk av ørepropper er et problem)

Er ytterst få boliger som har et så godt isolert gulv/tak at man ikke hører litt tramping og lyder over eller under seg.
Om det er mye bråk på dagtid mens du kanskje ser film e.l. så får man bare klage eller flytte ut. Bodde under ei kjerring med 6 unger, hvor mannen var utro. Aldri hørt så mye kjefting og hyling fra et kvinnemenneske som da. (Både telefoner og stoler som ble kastet over gulvet) Noen ganger tippet det over for meg og var på randen til å flytte ut, så vet hvordan folk i samme situasjon har det.