View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det lovbrudd å henge ut eller rettere sagt advare mot et brukernavn? En pedogris som trakasserier, sender dickpics og tilbyr penger mot sex til fremmede ungjenter under 20 år på snapchat søstera mi og flere av hennes venninner helt sikkert en seriepedo.. Sikkert mange som vil være enig i det moralske at det er greit å advare mot brukernavn og fornavn men er det straffbart? Fikk en anonym melding om at jeg var anmeldt... Postet offentlig advarsel mot brukernavnet og snapchatkontoen og fornavn som fremgår i brukernavnet (kan være ekte eller alias). Kalte han ikke pedo offentlig men beskrev hva han hadde gjort.
Vis hele sitatet...
Under 20? Det er ekkelt at en gammel mann går for de yngre, men det er ikke en pedofil. En pedofil går for folk under 18. - Gris er han nå likevel.

Har søsteren din og venner vurdert å slette/blokkere eller rapportere vedkommende? Det er ikke sånn at du må ha folk på snapchat.

Hva har han egentlig gjort? Det skjønner jeg ikke. Du nevner heller ikke hvor gammel han er, så du skjønner vel hvor irrelevant det egentlig er. Han har gjort det mange andre ''griskalljan'' gjør også, selv om jeg også synes det er ekkelt og patetisk så betyr ikke det at det er ulovlig.

Heng ut noen som faktisk lever på andre menneskers bekostning, ikke et menneske du kan blokkere og ikke trenge å forholde deg til. Så synd er det ikke på dere.

Grunnen til at jeg sier det her er fordi at utifra ditt eget innlegg virker det som problemet ene og alene er ditt. Det får være nok nå med folk som sutrer over situasjoner de har satt seg selv oppi, blokker dette vedkommende. Det er alt som kreves, du må få deg en jobb eller fokusere på skolen hvis det her er dine største problemer i livet.

Jeg håper ikke du har vært så dum nå at du har hengt ut noen for å være en pedofil når du vet at de som blir ''utsatt'' for det her vedkommende er myndige. Det jeg egentlig er helt sikker på er at jeg har rett; ellers hadde du sagt at de ikke var myndige.

Jentene syns ikke det er nok å anmelde for sier de opplever sånt hele tiden...
Vis hele sitatet...
Det er hundre-og-trettifire prosent sant. Hvis jeg gjør det, så gjør i allefall de det.

Hehe
Vis hele sitatet...
Det her er ikke noe hehe, det her er faktisk ganske alvorlig. Du er bror av noen som har opplevd noe som er ubehagelig for dem, noe som kunne fjernes med en knapp. Du er kanskje også typen til en av dem, hvem vet? Det har ingenting å si, du går så hardt inn for å henge ut noen som ikke har begått et lovbrudd. Så mye at du faktisk spør om hvor langt du egentlig har lov til å dra den. - Tsk tsk tsk

Det som er mest idiotisk for min del er at du vet at du er under en betinget dom men at du likevel ikke tenker langt nok frem til å stoppe deg selv fra dumheter som det her. Håper virkelig du blir tatt for det, for det her, og hva enn du gjorde tidligere, er noe du skal lære av. Det har du ikke gjort, du spør i etterkant fordi du ikke rakk å tenke deg om. ''Serr''.
Sist endret av Jokke; 13. januar 2021 kl. 12:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.