View Single Post
Omstridt om det er på kant med loven måten han jobber på. Bryt på taushetsplikt og offtentliggjøre uten tillatelse, greit nok. Når det er sagt, så prøver han værtfall å få endret på noe. Han «blotter» seg selv, får mye pes etc fra motstandere. Uansett så stopper det ikke ham fra å formidle det han jobber så inderlig hardt i mot. Og det krever respekt. Lite gøy å se seg selv overalt på nettet uten samtykke. MEN det er ikke verdt noe sammenlighet med de fornærmede. Det er så groteskt og folk får ødelagt livene sine. De sliter eneten med det ene og det andre. Rettsvesenet i Norge er en stor skam. Rehabilitering for de har jeg lite tro på. De kan jo godt skjule sine avvikende seksuelle interesser og dyssosiale handlinger, og både fremstå og fungere tilnærmet normalt i samfunnet. Og det mener jeg er veldig bekymringsverdig.
Og fortsatt slippes noen av disse ut i samfunnet igjen. Jeg er for et register slik at alle vet hvem disse er. Respekt til Aron og den jobber han gjør.

Er det noen som skal skamme seg i Norge i dag så er det de som bidrar til denne prøveløslatelsen. De som setter et menneske så blottet for normale følelser ut igjen i et samfunn. Det hjelper altså ikke at noen dommere tenker at “men han har jo sittet inne i 6 år og tenkt grundig over hva han har gjort”… Dette handler altså ikke om et drap gjort i affekt, eller en påkjørsel der man har blitt dømt for uaktsomt drap. De skulle aldri noensinne få satt sine ben ut i samfunnet igjen. De er dømt for så vanvittige greier at det er umulig å forstå.
Sist endret av makkamysen; 13. januar 2021 kl. 12:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.