View Single Post
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Han har selv uttalt at han ikke henger ut noen uten å få se dommen. Så om norges domstol ikke er politelig nok vet ikke jeg ass
Og hvorfor er det en usmakelig kommentar?
Vis hele sitatet...
Så du mener det er et bedre argument å henge ut folk på nett, så lenge de er dømt av norsk lov? Makan til middelaldersk tankegang... Skal vi bare legge ned hele personvern-lovverket i samme slengen, så kan Aron og hans jentedisipler henge ut så mange de bare orker på nett.

Gå tilbake til innlegget, les innlegget og sett det i kontekst til mitt svar.

Sitat av dnbalex Vis innlegg
Kjenning av meg som ble hengt ut av de. Jeg viste ikke at han hadde gjort det de påsto han hadde gjort, men det viste seg å stemme. Han endte opp på sykehuset etter en voldshendelse som hadde med innlegget å gjøre.

Støtter selvfølgelig ikke det han har gjort, men tar personlig avstand fra å leke politi på fritiden.
Vis hele sitatet...
Kjenner en som ble falskt anklaget av en gruppe på sosiale medier. Mistet jobben, kona og barna i en og samme sleng. Ble frikjent av retten grunnet falske konstruksjoner av bevis fra gruppen. Han er fortsatt skilt, ser nesten ikke barna og går på NAV.

Og her sitter de i sin glitrende høyhet og spyr ut ting de åpenlyst ikke har peiling på.
Sist endret av Viper33; 7. januar 2021 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.