View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor tror du weed ble ulovlig først å fremst? Fordi de var en trussel mot legemiddel industrien blant annet.
Jeg har angst, når jeg ikke er påvirket av Cannabis. Hadde angst før jeg prøvde weed, og weed kurerer angsten min. Eneste er at jeg unnviker situasjoner jeg ikke liker på weed, av egen vilje. I noen land får angstpasienter weed på resept for angsten sin istedetfor å stå på lykkepiller eller benzodiazepiner(som hvertfall er ødeleggende).

Å du sier DP kan utløses av engangsbruk men du vet ikke historien til de som fikk det utløst av engangsbruk.
Vis hele sitatet...
Når jeg gikk på videregående, fikk 2 stk i omgangskretsen min DP. Da var ikke andre rusmidler involvert.

En annen eldre kamerat har jeg nesten ikke sett noe til pga DP for nesten 20 år tilbake i tid. Han forsatte samme visa med rus noen uker etter han fikk DP (cannabis).

Du kan få DP av en hel del. Ikke kun cannabis. Men at du så knallhardt tror på at man ikke får det av cannabis, er tull. Farlig påstand komme med, til en som har DP. Oppe i det hele mener du vedkommende skal innta mer...

Jeg røyker meg titt og ofte en rev selv. Pllanten kan være fin den, men enkelte kan få varige skader i topplokket. Folk er forskjellig.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 8. september 2020 kl. 00:48.