View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av André1122 Vis innlegg
Vil bare dele en erfaring som er tidsrelevant.

Bor i Spania, røyket i mange år. Kompis som har åpnet egen røyke-klubb her nede og jeg var innom der i går. Fikk prøve dab(voks) for første gang. Var vel 150g hasj/gress som er gjort om til 10g med voks. Tok et relativt voksent trekk, og ble helt på trynet. 15 minutters gåturen hjem var et mareritt, og når jeg kom hjem måtte jeg kaste opp. La meg i sengen så fort jeg kom hjem, hadde møkka angst, og var sikker på at psykosen nå var et faktum. Dama hadde 2 diazepam 5mg liggende etter et tannlege-besøk, så det var nok til at jeg turte å gå ut av soverommet. Sitter på jobb i dag, men føler meg fremdeles ganske på trynet, og virkelighetsoppfatningen er ganske dårlig, men føler meg bedre. Klarer å jobbe og hjelpe kolleger, så for mitt vedkommende hjelper det å ha hodet opptatt. Hvis jeg fremdeles lå i sengen, ville jeg nok ha tenkt meg i hjel. Har tidligere drukket GHB i mange år, og hver gang jeg skal gå av havnet jeg i ordentlig psykose. Valium/Diazepam hjelper veldig her. Hadde vært død uten blå-valium de gangene jeg gikk av (tok en kork sammenhengende hver 2.time i mange år). Kom deg til legen hvis du ikke føler du har kontroll, ikke ta lett på det her. Det vil mest sannsynlig gå seg til, men det finnes hjelpemidler for de som trenger det, bare strekk ut en hånd til fastlegen, så henviser vedkommende deg videre.

Nå har jeg måttet korrigere stavning og gramatikk x-antall ganger, grunnet den føckings angsten :P Er sånn halvveis i psykose ennå. Lykke til
Vis hele sitatet...


Hvordan er det i Spania nå med det covid-19 pisset?