View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

Jeg har fått denasjonalisering etter en del cannabis bruk, og litt MDMA i løpet av sommeren. Det kom for ca. en måned siden, og livet var et mareritt i sånn ca. 3 uker etter det kom. Kuttet all rus (cannabis og alko) med en gang det kom. Depersonaliseringen begynte å avta sakte, men sikkert i løpet av fjerde uka. Jeg begynte å føle meg som meg selv igjen, klarte å komme meg ut av huset, tankekjøret ble mye mindre, var ikke suicidal lenger, verden var ikke i 2D lenger, og livet begynte å smile igjen!

Dum som jeg var dro jeg på fest med vennene mine, og drakk meg full etter 1 måned uten noe form for rus, og BOOM! så begynte alt dette på nytt igjen. Dette var 2 dager siden, og alle symptomene hadde kom tilbake igjen. Jeg føler at jeg lever i en simulasjon og ingenting er ekte bla bla bla... de som har hatt/ har lidelsen skjønner veldig godt hva jeg mener.

Jeg har endelig klart å overbevise meg selv om at dette er en lidelse, og det er midlertidig, så jeg får ikke panikkanfall lenger, og klarer å leve nogenlunde normalt. Men det jeg lurer på er hvor lenge denne depersonaliseringa kommer til å vare? Noen som har noen erfaring med dette? Vil bare gjøre det klart at jeg har bestemt meg for å 100% kutte ut alt av rus, og holde meg opptatt med det jeg liker å drive med på fritiden

Kom gjerne med tips, og tanker! Setter pris på alle svar!
Vis hele sitatet...
snakk med lege eller psykolog de kan hjelpe, vi på freak kan ikke si hvor lenge en denasjonalisering, det varierer fra person til person, beste tipset er å snakke med legen eller evt psykolog.