View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg er kvinne på 25 som ikke har prøvd rus. Er dere ikke redde for å dø ? plutselig ta litt for mye å stryke med ? hva med avhengighet. er dere ikke redde for å bli avhengige ? Hva fikk deg til å tørre å ta narkotika for første gangen og var du redd for å dø eller at noe annet ubehagelig skulle skje ? eller tenkte du ikke på det
Vis hele sitatet...
Har nok tenkt mere på konsekvenser i ettertid vil jeg si. Fra jeg var 17-23 år var det mye bånn gass uten å tenke så mye over det. "Går sikkert fint" "Har kontroll" osv osv. Men så gjør man seg opp noen erfaringer med årene. Havner i noen situasjoner som gjør at man tenker over at man egentlig har hatt litt flaks osv.

Jeg for min del har aldri vært avhennig av noe annet en hasj, selvom jeg har puttet i meg litt av vært tidligere. Men det var liksom helger sånt skjedde. Var ute på fylla så var det altid noen som hadde noe spennende. Og med adhd og dårlig impulskontroll var det bare å kjøre på. Det hendte såklart at vi oppsøkte det også, men det skjedde liksom litt i form av at man kjedet seg, og trengte noe action. Men når uka begynte igjen kom meg altid på jobb og treninger. Det var fredag/lørdag, så ferdig!(Bort sett fra hasj da) Det røyket jeg stort sett hver dag i noen år. Men dette er jo mange år siden nå. De siste årene har det stort sett godt i sopp og lsd for min del, og det kan man ikke dø av!
Sist endret av Heyhoti; 6. august 2020 kl. 12:11.