View Single Post
Bass Conducta
Russo's Avatar
7
Var vel en ukes tid her, med 10 liters vin dunk og en god kamerat, gikk vel greit, fikk typiske symptomer som slitenhet "fatigue" etc
Passet på å lukke øynene igjen i perioder for å gi hodet litt "sack" og selvfølgelig tvinge i meg mat (nudler fungerer fint for min del er veldig lett spiselig med tanken på at det er vanskelig å få i seg mat.)
Har ikke problemer med psykiske symptomer lenger fordi jeg er innerst klar over om det først forekommer er det pga rus og da faller det ganske kjapt bort.
De siste dagene var kroppen egentlig bare vandt til det (Toleranse) og avsluttet med bare å legge meg, tok ca 2 dager før jeg var tilbake i vanlig rytme igjen. (vil poengtere ut at opplevelse av rus og hvordan kropp reagerer er svært subjektiv så jeg deler bare min opplevelse.)

Har opplevd "glitcher" på amf før men har vært klar over at det er pga hjernen "prosessoren" ikke har nok energi til å gi meg fullverdig informasjon så når jeg så silhuetter som ikke var der den gang det skjedde plaget det meg ikke så mye.

Vil legge til at jeg har hatt problemer med insomnia siden jeg var liten så håndterer energi tap til hjernen ganske ålreit i og med at det ligner veldig på det som skjer når man blir sliten på amf.
Sist endret av Russo; 2. juli 2020 kl. 06:59.