View Single Post
Meget paranoid og psykotisk med en fantasi lik Harry Potter.
Det er noen år siden jeg har gjort dette, men siste gangen jeg hold det gående over flere dager så begynte plutselig naboen å bore hull i veggen som gikk inn til min leilighet, det var da det tilta over for meg.
Klokka var 03.00 og jeg hørte en jævla drill, rasjonell som jeg er så ringte jeg jo bare til naboen og spurte hva faen? samtalen gikk noe som dette.
Hva faen driver du på med? det er jo midt på natta???
Naboen kunne ikke svare på det..
Hva? det er midt på natta og du borer hull i veggen?
Naboen erkjente at jo, nei, men hvorfor kunne han ikke si.
Jeg svarte med okei, siden jeg har deg på tråden, jeg har litt bønne, kan jeg komme over så fyrer vi et par trekk?
Nei, snakkes.

Merk at dette er en fyr som aldri har penger til egen bønne og sier ihvertfall aldri nei til trekk så her måtte det være ugler i mosen, det måtte faktisk være fare på ferde her og vipps så begynte tankekjøret.
Det startet med at han hadde politiet på besøk som skulle installere avlyttingsutstyr i veggen og det utartet seg til at noen skulle drepe meg med å gasse leiligheten min, kort sagt ble jeg stående flere timer i yttergangen ikledd full vinterbekledning med et hjemmelaget stål balltre i handa mens jeg stormluftet hele leiligheten midt på svarte vinternatta og venta på de som skulle komme å sjekke om jeg var død.

Det ble skyldt noen gram speed i dassen etter den hendelsen for å si det pent, aldri mer.