View Single Post
Trådstarter
17
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du burde heller finne en utlendingssjappe eller lignende hvor du får kjøpt faktiske jointpapir. Lange OCB papir. Vanlig rizla brenner så kjapt, er tykke og vanskeligere å rulle med. Ordentlig jointpapir har de på en litt shady kiosk eller mindre butikk kjede som bunnpris hvor du vet at drives av utlending, eller hippie butikk. Hvis du skriver hvilken by du bor i er det lettere for folk å tipse deg om hvor.
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Oslo

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er helt enig i dette. Ikke vær som alle oss som tenkte at hasj var trygt og kult og at alle som sa noe annet var kjipe streitinger som bedrev skremselspropaganda. Det ER mange ulemper og farer med hasj. Hjernen utvikler seg ikke på samme måte når man starter å røyke før man er ferdig utvikla, og faren for å utvikle/utløse psykisk sykdom som angst, depresjon, psykose eller schizofreni er reell og ikke så liten som man tror.

Tenk også over hvor ufornuftig det er å bruke mye penger på som du heller kunne spart til bolig eller bil så når du er 25 henger du fortsatt ti år bak alle andre fremgangsmessig i livet. Ikke farlig å ta seg noen trekk et par ganger nå, men unngå å gjør det til en vane!
Vis hele sitatet...
Det er ikke første gang jeg gjør det eller har det. Men første gang jeg skal kjøpe rullepapir selv fordi venner pleier å gi meg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du burde heller finne en utlendingssjappe eller lignende hvor du får kjøpt faktiske jointpapir. Lange OCB papir. Vanlig rizla brenner så kjapt, er tykke og vanskeligere å rulle med. Ordentlig jointpapir har de på en litt shady kiosk eller mindre butikk kjede som bunnpris hvor du vet at drives av utlending, eller hippie butikk. Hvis du skriver hvilken by du bor i er det lettere for folk å tipse deg om hvor.
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Oslo
Sist endret av liliyo; 7. april 2020 kl. 10:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.