View Single Post
MasterOfNone - ja det er han!!!!! Er en grunn til jeg stressa med å registrere han og hadde gjemt han om jeg hadde tatt han fordi han er veldig gjenkjennelig. Tispa er ho som har det værst, han synes jo ho er stygg.. kommer til å melde til mattilsynet og gjør det vidalo sa! Han kastet ut 4 kattunger + mora for å såre meg nok til å komme hit å hjelpe de.. knakk nakken på den ene katten av de to kattene han hadde når jeg møtte han. Fordi han ikke ville ha flere katter?!?!!? Er så frustrert, går inne èn dag uten at jeg tenker på de.. hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg reddet begge to.. stenger de inne i en kald og grusom kjeller når han har fest. Fikk ikke lov å passe de når han hadde fest etter det ble slutt. Brukte sååå mye tid på å gjøre livet deres bra.. faen heller, skal få gang på ting på mandag.. å ja det er en Dogo Canario med kuperte ører.. hannen har jeg mulighet for å ha fordi jeg har en tispe selv, men kan desverre ikke ha mi kjære Diva.. hjertet mitt gråter av dette.. angrer på jeg ikke har gjort noe tidligere, fordi jeg elsker de hundene og har fått bekreftet at dette skjer enda..

Han er en forderdelig mann.. hvis du vet hvem han er MasterOfNone, så regner jeg med du har hørt ting? Speeder og styrer og han er ikke frisk..

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du har i utgangspunktet eit relativt kurant krav. Ta vare på meldingene der han tilbyr seg nedbetalingsavtale, kontoutskrift, og din kopi av avtalen. Deretter kan du sende rekning på dei tjue tusen, og evt. inkassokrav. Om han bestrider kravet går du til forliksrådet og ber om dom på at han skulder pengane.

Når du har dom kan du gå til namsmannen og få namsmannen til å inndrive summen.
Vis hele sitatet...
Har desverre ikke en kopi av avtalen men jeg er villig nok til å ja......

Kontrakten lå på dataen min som ble knust og ødelagt. Husker hva jeg skrev, var en helt enkel og ikke særlig profesjonell avtale men det betyr vel egentlig ikke noe?
Sist endret av vannflaska; 11. mars 2018 kl. 01:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.