View Single Post
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
274
Sitat av FeilFreak Vis innlegg
For nysgjerrighetens skyld, nå som noen sier at CBD olje uten THC er "bøff" eller har "liten effekt"

Hvordan fungerte den for deg Wormhole?, med tanke på at du skaffet olje med 0% THC
Vis hele sitatet...
Kan ikke svare for meg selv, for jeg kjøpte den til en kompis av meg. Men han var storfornøyd, og det til tross av at han var veldig skeptisk i utgangspunktet. Jeg tviler altså sterkt på at det er snakk om noe placebo. THC vil det alltid være noe rester, så selv om det står 0% er det fortsatt mikroskopiske mengder.
Når det er sagt har jeg både hørt og erfart selv at kvaliteten varierer enormt. Så jeg tror det heller dreier seg om å kjøpe fra en sikker leverandør enn å basere seg på hvor mye rester av THC som er igjen. Flasken jeg snakket om kjøpte jeg på Guns Hälsokost, som er kjent for å levere kvalitet, men såvidt jeg forstod har det blitt reseptpålagt også i Sverige nå (legemiddelverket trenger jo penger de og...).
Har gjort litt research, og ser at CBDfx er den siden som har fått best rating, så bestilte derfra. Pga de høye prisene (som man ikke kommer utenom uansett) bestilte jeg bare 5%. Det funker, men hvis du skal bestille, ville jeg nok gått for 10% og oppover.