View Single Post
The world is my enem
94
Jeg begynte og ruse meg når jeg var veldig ung, Hasj daglig siden jeg var 14år gammel samt sporadisk pille og amfetamin misbruk. Før jeg fylte 18år var jeg allerede godt kjent med nålen, de neste 10årene skulle bli et hælvete uten like takket være Heroin.

Du vet den gamle slitne heroin junkien du ser går rundt i byen og tigger etter penger til neste friskmelding. Det var meg før jeg var fylt 23år, det er dessverre ingen overdrivelse. Jeg levde et liv som jeg i dag har vanskelig for å stå innefor.

Jeg har klart og ta meg sammen de siste årene mye takket være LAR. Men etter ca et tiår i LAR behandling. Begynner jeg og bli rimelig lei av å sitte med følelsen av å ha byttet ut et onde med et annet. Subutex er gjerne ikke et like gale onde som Heroinen er. Men på lik linje med heroin fører subutex behandling til store restriksjoner på livet ditt. Jeg har derfor bestemt meg for å trappe meg ned og ut av LAR mens jeg fortsatt har noen gode år igjen.

Det jeg lurer på er om det er flere her som har erfaring med å trappe seg ut av LAR eller om det er så sjeldent som jeg har inntrykk av???