View Single Post
jnf
Trådstarter
15
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg er ikke forsker, sosionom, lege eller lignende, men dere må tenke på målgruppa her. Er målgruppa folk som har en del kunnskap om cannabis fra før? Eller er målgruppa folk som ikke kan så mye og som kanskje er i mot cannabis? Husk at mange av disse tror at cannabis er gift som gjør deg avhengig, dum, møkkete, giddaløs og trygda.
Vis hele sitatet...
Takk for den, vi har aldri hatt noen direkte målgruppe på dette prosjektet, ettersom vi skal opptre som et informasjonsbibliotek, som bare vil bli større og større og vil kunne brukes av folk som ønsker å lære mer om planten, studere den eller forske på den. Vi vil være en kildeportal for alle som ønsker å lese om plantens fulle potensiale. Vi har ikke tatt det største hensynet til "fru Hagen på 60" - vi har prioritert de som har en interesse for planten og kan grave i informasjonsbiblioteket og kanskje gjøre noe nyttig med eller spre informasjonen, biblioteket er laget for dem som ønsker å lære nyttig informasjon om planten.


Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Mitt motiv er litt mer egoistisk, jeg ønsker enkelt å greit å få være meg selv, jeg ønsker å røyke og ikke bli sett ned på, jeg ønsker å ikke frykte sosial stigmatisering eller utestenging. Jeg er meg, like mye i dag som før dere spurte meg om jeg røyker. Om dere likte meg før, hvorfor ikke i dag?

Så, for at jeg skal kunne referere til dere, like dere på facebook, så må info stemme, den må ikke være pro stoner.
Vis hele sitatet...
Ditt "motiv" er et tema som kanskje ikke mange tenker på, og kan derfor være et tema vi tar for oss i en artikkel. Vi ønsker å opplyse diskusjonen rundt cannabis og bringe fram argumentene som kan brukes for cannabis samt. konsekvensene av cannabisbruk som må tas hensyn til.

Kan du utdype deg litt på hva som gjør siden "pro stoner" - vi er et informasjonsbibliotek, hvertfall det vi prøver på, vi prøver å rette opp på en "anti cannabis" verden. Gjerne kom med noen konkrete eksempler takk (vi vet at det ikke er så mye "negativ" informasjon om planten på nettsiden, men det vil komme - som sagt har vi et ønske om å være nøytrale).


Sitat av Jens1 Vis innlegg
Etter å ha lest flere innlegg som har blitt postet i denne tråden har jeg enkelte spørsmål, i tillegg for å se om jeg har forstått dette rett.

Det dere "arbeider" for er å kunne bruke planten til medisinering og da gjør det ingenting hvis en ikke har muligheten til å kunne bruke den rusende effekten av den? Sikkert litt vanskelig å få til men hvis det hadde gått hadde dere fått frem poenget deres og vært fornøyd?
Vis hele sitatet...
Jeg forstod ikke helt hva du mente der, kan du omformulere spørsmålet?