View Single Post
Sitat av jnf Vis innlegg
Dere har vekket nysgjerrigheten i meg, vil gjerne høre deres syn på f.eks en ideel versjon av nettsiden - som dere selv ønsker å se. Cannabis er et ufattelig stort tema, og da vil det være en del myter, usikkerheter, uenigheter og stigmatisering - forklar meg hvordan dere ville gått fram.

Vi kommer ikke til å fjerne siden, så da vil vi mye heller bygge på den og endre på ting som treffer feil hos nordmenn. Takk
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke forsker, sosionom, lege eller lignende, men dere må tenke på målgruppa her. Er målgruppa folk som har en del kunnskap om cannabis fra før? Eller er målgruppa folk som ikke kan så mye og som kanskje er i mot cannabis? Husk at mange av disse tror at cannabis er gift som gjør deg avhengig, dum, møkkete, giddaløs og trygda.

Du kan ikke bare peise på og røske i en rusten dør for å åpne den. Du må behandle hengslene, smøre de, kanskje male den, pusse listene osv. Etter du har gjort det går døra opp så lett som bare det. Du må bygge siden på de samme prinsippene. Målgruppen er en rusten dør.