View Single Post
Sitat av nevlen Vis innlegg
Takk for at du er så ærlig.

Det jeg sliter litt med å forstå er at man velger å stole såpass på insider gutta, de kan jo fucke det til for deg relativt lett. Vi de sa er de jo i kontakt med en selger som har tap an halv milion og er i kontakt med deg som har stjålet bilen. Er du ikke litt redd for at de kan avsløre for mye og deg ved en feil til selger?

Er du betenkt over at produksjonselskapet kommer til å ha lagret filmene, og intervjuene av deg i uoverskuelig framtid?
Vanskelig å vite hva som skjer med arkivet i det lange løp?!
Vis hele sitatet...
Novemberfilm har holdt på i ganske mange år nå. De lager vel stort sett bare dokumentarer.
Hvis de var det minste shady, enten at de hadde kontakt med politiet, eller at de selv drev med krim, hadde de ikke kunnet drive et slikt slskap over tid!
En journalist, og andre som jobber i media, lever jo av sitt rykte. Jeg vil.påstå at de setter taushetsplikten høyere enn feks folk i helsevesenet.
Novemberfilm er et privat eid selskap, startet sv Kjetil Johnsen. Etter min mening er han en av de beste og mest kredible journalistene vi har i Norge.
Han og Ulrik I. Rolfsen. Sistnevnte kjenpa jo en kamp til Høyesterett, nettopp for å forsvare kildevernet.

Hvis du var journalist, og var tett innpå kriminelle, og dels svært farlige miljøer hvor alt kan skje, hadde du sjansa på å videreformidle informasjon til politiet?
Hva skulle eventuelt fortjenesten på dette være?
Jeg forstår at man som.kriminell er skeptisk, det må man vel være. Men vel.kjente journalister er trolig det siste man trenger bekymre seg for?