View Single Post
ReeferBear
Takk for svar Jeg opplever nok at det flyter litt i hverandre, absolutt. Jeg trodde kanskje med sopp at når du tok et gitt antall gram så var man feks straks på en konstant 3'er, men er kanskje mer at man er innom litt ulike nivåer på veien.

FlyvendeVaffel
Fantastisk kallenavn!
Det var en bra tur, og godt for min egen del. Har jo bare alkohol å sammenligne med, men i min tidlig ungdom så var jeg nok en del fullere enn hva alkoholinntaket skulle tilsi. Det har med forventinger og lite erfaring Man skulle bare visst da hvor døddrukne det gikk an å bli.

Jeg har utrolig respekt for psykedelika, så litt usikker på om jeg har behov for at det skal være mer intenst

Stray Wanderer
Kjekt at du likte rapporten! Har ofte tenkt i ettertid at jeg skulle ha makset det helt ut, for å komme over barrieren. Samtidig tror jeg at jeg havnet der jeg skulle være. Så er fornøyd, og angrer ikke.

Enig at det er lurt å ignorere andre folks forestillinger. Dette fikk jeg veldig tydelig beskjed om av noen lysende fleinsopper som danset i takt med musikken Men jeg er allikevel veldig nysgjerrig hvordan det er for andre, og hva de karakteriserer som ulike nivå.

Har selv prøvd meg litt frem med mikrodoser, og der har nok folk mange ulike meninger. For min egen del er det meget helende, og det er en subtil effekt der som faktisk er ganske dyp hvis jeg bare lytter.