View Single Post
Veldig bra rapport, 3granskog. Kanskje den beste jeg har lest på freak fordi jeg kan relatere til alt du skrev. Minnet meg veldig mye om de første trippene mine. Du har vært ute og danset på den åndelige frekvens/kilden/nettverket hva enn man kan kalle det.

Elsker den følelsen når man er "der" og får healing - du veit Jeg har spist alt fra 1 til 5 g flein og jeg har fått like sterke opplevelser på 2 gram i likhet med 5 gram. Jeg tror grunnen til dette er pga jeg klarer å bestemme hvem nivå jeg vil ta det til: hvor dypt vil jeg dykke liksom, man må bare finne veien. Det var en gang jeg spiste to gram, plutselig så bare poppa jeg ut av kroppen og reiste i kosmos astralt, fikk rett og slett en skikkelig dmt "breakthrough" opplevelse. Denne opplevelsen var veldig spesiell fordi det skjedde i mens jeg fikk panikk fordi hele kroppen min vibrerte og det begynte å ringe i ørene(kjente de igjen fra dmt) Bestekompisen min vrengte seg som en klut og jeg forsvant ut av virkeligheten. Da møtte jeg på noe helt fantastisk. Jeg svevde over et jordet på en ildrød himmel, der sto det tre indianere og chanta med røkelse og musikk. Har flere ganger opplevd på flein at jeg kan høre trommelyder og chanting. Har fortalt det til flere venner av meg og flere har opplevd det samme. Når jeg kom tilbake så opplevde jeg overflod av kjærlighet og totalt ego-død. Jeg synes ikke ego død av skremmende fordi jeg har opplevd det så ofte på dmt blant annet. Da har jeg totalt gitt slipp, men jeg har vært sykt nyskjerrig og alltid følte meg klar for å få det rett i nøtta, hehe.

Lykke til videre.

Må bare føye til at jeg likte veldig godt at du tenkte dette “Jeg er fastlåst i et minne i tiden. Vi er alle fastlåst i forskjellige minner”. Du er på en veldig god vei. Tenkte med engang på bøkene jeg har lest av Tolle.Men det som er vilt er måten å forstå det på. F.eks det å praktisere å leve i nuet, man får plutselig en aha opplevelse og ser ting i helt nye perspektiver. Det kan ikke beskrives, men det føles annerledes.
Sist endret av leomeo; 5. oktober 2021 kl. 13:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.