View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har røyket hasj fra jeg var 14, og det eskalerte etter noen år til misbruk av LSD, sopp og mdma. Det førte til at jeg mista huet helt! Deppa, angst og paranoid. Deretter kom benzo og GHB inn i bildet, noe som førte til at jeg ga f i alt og alle.

Måtte ringe sjukebil da bestekompisen min satt å rista og skumma ut av munnen en kveld. Var sikker på at han skulle død.. i tillegg hadde det vært razzia i leiligheten uka før og jeg venta på rettsak. Løp rundt og kasta stæsj og cash og utstyr i poser og heiv det i søpla utenfor.. heldigvis fikk de liv i han etter 10 minutter bevisstløs.

Har også Vært inn og ut på avgiftning/avrusning
frem til i fjor sommer.

er nå 24 år og har fått meg en herlig samboer og en jobb.

Har dog ikke lagt fra meg hasjen helt, røyker et par ganger i uken for å koble av litt (ADHD, sliter med uro og angst, og NEKTER å bruke reseptbelagte medisiner)

Kunne skrevet en hel side om negative sider ved et liv fullt av rus og kriminalitet, men både mitt og alle de andre inleggene over her sier vel sitt.. mye dritt! Men har også tatt mye lærdom oppigjennom dette, og har en god del erfaring som jeg ønsker å forsøke å hjelpe andre med å unngå.. :-)