View Single Post
Sitat av Rolfhoest Vis innlegg
Det er jo ikke mot sin sak å anbefalle en GS3 eller en annen bedre spekket android enhet. Ingen mobile enheter jeg kjenner til den dag i dag kan spille av fra nettverk i 12timer. Da må man ha en ekstern batteripakke i tillegg for å dekke det behovet eller plugge den i strømnettet når man er nær det.

Selv bruker jeg GS3 og den har gode dekningsforhold og god ytelse. Batterilevetid er bra, men hvor bra den er med stock kan jeg ikke si da jeg personlig kun har kjørt den med "custom" rom og lader min annenvær dag med lett bruk av nett og mobile programmer.

En telefon mange ikke tenker på er LG sin 4x som er tilnærmet like spesifikasjoner som GS3, men lavere priset og har heller ikke blitt tatt opp i samtaler om android på lik linje. LG har nok fått "litt" dårlig pr da drøyde i noe lengste laget med å oppgradere sine toppmodeller i fjor.

Ellers så skal NOkia 920 med Windows Phone 8 være en bra telefon. Applikasjonsutvalget er nok ikke like stort som på android eller andre mobile OS, men det vil komme seg ettervært som flere benytter seg av det.
Vis hele sitatet...
Jeg må si jeg synes lyden på en Sg3 er bedre enn lg sine, både musikk og i samtaler, ellers er Lg x2 og x4 veldig bra

Uansett er batteritiden på smarttlf dårlig når du spiller musikk så et par reserve batterier er alltid bra og koster ikke stort