View Single Post
Skal du høre på musikk i 12t sammenhengende? :O Da er du god hvis du får til det, de fleste sover gjerne 6-8 timer og gjør andre ting på dagen hvor man ikke kan høre på musikk. Men på den mer seriøse siden; Jeg har prøvd det meste av mobil OSer. iOS, Android WP7. Jeg har en del apple produkter og har falt tilbake på iPhone og iOS nå etter et år med android. Hovedsaklig pga. apple sitt økosystem som funker veldig bra sammen med mac og iPad.

Men nok om meg. Jeg kan godt skjønne at du ikke har fått den beste opplevelsen av android med en huawei. Det fins mange bra android telefoner på markedet. Men hvis jeg var deg så ville jeg tatt en kikk på HTC Windows Phone 8x, eller iPhone 5. Spessielt HTCen. Windows phone er spennendes, og jeg tror den telefonen har mye spennende å by på. iOS er velutviklet, stabilt og et enormt utvalg av apps. iPhone 5 er en telefon som føles bra ut, den er lett, batteriet er upåklagelig til å være smartphone med cutting edge HW.

Gå i butikken, prøv litt forskjellige telefoner og se hva som passer deg og din stil best. Man får 8X i mange funky farger, som kan være kult hvis man vil skille seg ut og ikke ha kjedelig svart eller hvit som "alle" andre.

Lykke til