View Single Post
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
635
Sitat av random67489 Vis innlegg
Respekt for at du hopper på studier. Men kanskje må du spørre deg selv om studier er verdt risikoen for tilbakefall? Kanskje kan du utsette studiene ett års tid til du er ferdig utredet? Tenker det kan være en bedre løsning enn å kanskje møte eksamensperioden før jul med lomma full av små blanke poser fra illegale kanaler for å klare presset. Evt. worst case skaff deg attentin el tilsvarende på det svarte markedet og bruk lavest mulig dosering. Kan være verdt å tenke gjennom. 12 år som nykter er sykt bra, ville jo vært synd om du får tilbakefall.
Vis hele sitatet...
Takker å bukker, men det er nok ikke 12 år siden jeg ble nykter, det er bare noen år siden jeg sluttet med bruk av illegale rusmidler, det er 12 år siden jeg brukte adhd medisiner som faktisk var utskrevet til meg og da hadde jeg fokusen på plass og det er den jeg søker nå, fokus.

Tilbakefall er ikke tema, gjennom hele min rus karriere så har jeg kunnet slutte med alt jeg har drevet med på dagen, det være hasj, stimulanter, benzo eller opiater. Da har det vært missbruk.
Nå er snakk om terapeutisk doser i samarbeid med lege.
Det er bare ikke et tema.