View Single Post
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
635
Sitat av subscribe Vis innlegg
Utredningen består av en del skriftlige tester. Intervju er ikke halvparten av utredningen, slik jeg husker det. Testene vil som oftest avdekke evt Adhd/add. Styr unna å nevne speedmisbruk, da dette kan utelukke enkelte medisiner for din del.
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at jeg allerede har rusmisbruk i journalen min, men hos den gamle fastlegen min så det er mulig at de ikke har tilgang til den?

Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Med «rolig og håndtert», mener du at du klarer å håndtere den hyperaktive delen av ADHD, men at du fortsatt har konsentrasjonsvansker?

Er enig med han over, unngå å nevne rusbruk. Om jeg husker rett kan du få pissings i 6 mnd for å bevise at du er ren.
Vis hele sitatet...
Klarer å håndtere den hyperaktive delen tildels, tripper og rister endel med ben og hender om jeg sitter helt i ro, men før så var det helt umulig å sitte helt i ro i en stol, derfor vil jeg si at jeg har blitt fordi jeg var endel verre før, det er noe som har kommet med årene etterhvert som man har blitt mer bevist på kroppen.

Har konsentrasjon som en laser om jeg finner det jeg holder på med nytting, men om jeg ikke ser nytte så er konsentrasjonen all over the place.

Min nåværende fastlege foreslo Attentin som medisin for meg og vet om min tidligere hasjbruk og satt meg derfor på pissings og har da nylig dokumentert edruelighet så det skulle ikke være noe problem sånn sett, er clean.
Sist endret av Kjelldriver; 17. juli 2019 kl. 16:54.