View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Hei Freaks.
Det har vært en stund siden en samletråd der flere av oss kan vise frem- og skryte av våre PC’er. Siden mange av oss er PC-entusiaster, gamere osv, tenkte jeg dermed at det var på tide med en slik tråd.

Siden denne tråden ligger på Skryteplassen, vil det være naturlig å skryte av builds og lignende, samt at en kan dele bilder av “riggen”.

For å holde tråden ryddig, har jeg kommet frem til noen “ordensregler”:
  1. Bruk min post som en "mal" til hvordan en post burde se ut. Dere finner en ferdig formatert spesifikasjonsliste her: Pastebin.
  2. Vennligst bruk imma.gr ved deling av bilder av PC'en/kroken deres. Bruk valget "BB-kode for forumer". Da blir nso glad.
  3. Konstruktive tilbakemeldinger er tillatt og oppfordret om posteren ønsker dette. Usaklige innlegg blir slettet.
  4. Ved sitering av innlegg, fjern eventuelle bilder i sitatet. Dette gjør at tråden blir noe ryddigere.
  5. Viktigst av alle: Vær greie med hverandre <3

Viktig: For at vi skal slippe at denne tråden blir stengt, ber jeg dere om å holde dere til temaet samt å respektere andres PC'er. Det er ikke kult å snakke ned om andres eiendom om de elsker RGB-lys eller lignende.
____________________

For å kickstarte ting, begynner jeg med min nye PC build:



Spesifikasjoner:
Case: Fractal Design Define R6 TG (Svart)
CPU: AMD Ryzen 7 2700X @3,7Ghz
Kjøler: AMD Wraith Prism Stock Cooler
Hovedkort: ASUS B-450F ROG Strix Gaming
RAM: Crucial Ballistix Sport 16GB 2666Mhz
GPU: EVGA GeForce GTX 1080 SC
PSU: Corsair TX750M 750W
SSD: Crucial P1 500GB M.2 SSD
HDD: Seagate Barracuda 4TB
Annet: ASUS AC1300 Trådløs nettverksadapter, Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm hodetelefoner
Vis hele sitatet...
Denne riggen ble bygget for noen dager siden, etter at jeg fant ut at min gamle PC, med deler stort sett fra August 2011 (Pluss noen oppgraderinger underveis, som GPU). Jeg hadde mine tvil angående stock-viften til AMD, men denne har levert god kjøling og et lavt støynivå under både vanlig bruk og spilling. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en PC enn denne, og tror den kommer til å tjene meg godt i god tid fremover.

Del i vei!
Sist endret av Deadlock Radium; 10. mai 2019 kl. 21:10.