View Single Post
Sitat av voktern Vis innlegg
Jeg sier ikke at ESP ikke er nyttig, jeg sier at det ikke er et valid argument mot å kjøpe en Yaris. Nå ser det jo faktisk ut som at tredjegenerasjon Yaris har ESP. Jeg står nå uansett for hva jeg sier, om ESP først slår inn, har du kanskje vært uvøren og bør vurdere kjøringa de både en og to ganger før du setter deg bak rattet igjen.

Selv om det er tryggere å kjøre bil i dag med alle støttesystemer, betyr det ikke at det er helt ansvarsløst å sette seg bak rattet på en som ikke har det. De skrur jo faktisk av ESP på glattkjøringa.
Vis hele sitatet...
Argumentet er gyldig, da det redder liv og TS er fersk sjåfør. Så da er vi uenige der.

Det høres jo ikke ut som du mener det er veldig nyttig når du omtaler det som mikkmakk med en sarkastisk tone rundt hvor problematisk det er å ikke ha ESP.

Hvis varsellamper lyser, ESP slår inn og redder livet hans så har han jo i det minste en sjanse til å revurdere kjøringa si etterpå, slik du selv sa. Det er ikke sikkert han hadde hatt uten ESP, men du får stå på meningen din om du vil det, så står jeg står på min.

De skrur av ESP på glattkjørinnga ja, hvor vil du hen med det? Glattkjøringsbane hvor formålet er å trene kontra kjøring på offentlig vei hvor man har biler i møte er to veldig forskjellige saker.

Jeg tror ikke vi kommer lenger med dette. Føler jeg har sagt mitt. Ha en god dag videre