View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg skal prøve å finne ut hvordan jeg gjør det. Har både MDMA ("facebook" 170mg og "snapchat" 165mg) og mildt sagt en god del 2C-B (nesten 1 gram). Og nei, dere trenger ikke å bekymre dere. Jeg har mye (egentlig alt for mye) erfaring med psykadelika og stort sett alle andre typer droger. Har også valium, lyrica, apodorm og xanax, sånn i tilfelle jeg skulle bomme på doseringen og kan dempe ubehag, men jeg tviler på det skjer, siden jeg på en naturlig måte tåler psykadelika og hallusinogener veldig godt.

Kommer med tilbakemelding imorgen. Gleder meg. Sist jeg tok MDMA, så var det rundt 0,5g (3*170mg=510mg), og bare det gav meg visuals som lignet en svak-moderat dose med sopp og sinnsyk euforia, trang til å kose blant annet meg med selv og alt rundt meg. Hadde også hodetelefonene på meg med det beste albumene fra Pink Floyd og Opeth. Blir nok samme musikken denne gangen også.

Lagt til neste dag;

Begynte med 3 stk "snapchat" piller på ca. 165mg hver sammen med en dropp på ca. 40-50mg med 2C-B. Når det begynte å kicke inn, så snorta jeg en liner på ca. 20-25mg. Etter 4-5 timer tok jeg en liner på nesten 0,1g 2C-B og en "facebook" pille på 170mg. Skal være ærlig og si at dette smalt godt for å si det mildt. Jeg er hard på psykadelika. Vanligvis pakker jeg i meg 4-5 syrelapper eller 150-200 sopp "bare på for moro skyld", men denne 2C-B'en fikk meg virkelig på bærtur. Holte på å skylde ned alt stajset mitt i do. Har prøvd 2C-C og 2C-E, men det var bare noe dritt i forhold til 2C-B. Jeg anbefaler ingen å dosere slik som jeg gjorde uten å kjenne sine egne grenser, for når et psykadelisk stoff får meg til nesten til å flippe over og loka som han tytje, så kan jeg nesten ikke tenke meg hvordan en "vanlig" person ville reagert på de dosene jeg tok.

Men 2C-B kommer jeg garantert å prøve igjen flere ganger. Dette var heftigere enn syre, både visuelt og tankemønster, men den slår ikke soppens evne til å virkelig gå inn i seg selv og få dype spirituelle opplevelser.

Forresten, siden jeg har kjørt hodet mitt så hardt, så trenger jeg tips på mat med mye innhold av tryptofan o.l. Jeg gidder ikke å ordne meg f.eks 5-HTP siden det må bestilles fra utlandet og tar lang tid før det ankommer.
Sist endret av Mexxy; 21. juni 2015 kl. 13:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.