View Single Post
Sitat av AniWal Vis innlegg
Det beste er å kjøpe enkelt kort på cardmarket.com eller cardkingdom.com. Finn ut hvilke kort du trenger og bestill akkurat de. Da unngår du å sitte med masse kort du ikke har bruk for som har tilnærmet 0 i verdi. Vil også anbefale å se litt på de forskjellige formatene, og vurdere om du vil begynne med feks modern eller edh. Når jeg begynte spilte vi casual uten noen regler for hva som var lov, og alt var billig kort, det førte raskt til at sol ring, strip mine og tolarian academy ble mye brukt. Det er veldig sterke kort som førte til kjedelig gameplay. Gruppen jeg spilte med ble vi derfor enige om å holde oss til modern banlisten, og flesteparten ordnet seg et fullstendig modern deck iløpet av et års tid.
Vis hele sitatet...
Ser den, men jeg som ny, aner ikke hva jeg skal se etter og etter bare 5 min sjekk på disse sidene, så hadde det kostet med ganske mye penger, da det meste ser morsomt ut.

Hva tenker du om å kjøpe ferdige decks, som er satt sammen av folk med erfaring? Jeg har ikke ubegrenset med penger, men legger gjerne ned 500kr for 2-3 decks