View Single Post
Undersått
151
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, politiet har ikkje heimel til å undersøke tilfeldige personer med bikkje, eller ransake dei for å avdekke narkotika. Dei har desverre adgang til å visitere folk for å sjekke etter våpen - og kan bruke overskotsinformasjon.
Vis hele sitatet...
Okai, det visste jeg ikke. Men "desverre adgang til å visitere folk for å sjekke etter våpen"? Er det virkelig sånn at du mener det skal være fri flyt av våpen?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det er eit poeng i ein rettsstat at politiet ikkje kan gripe inn fordi dei har lyst. Alternativet er ein politistat, der politiet i praksis har så vide fullmakter at dei ikkje treng bry seg med lover og regler.
Vis hele sitatet...
Hva foreslår du politiet skal få lov til å gjøre da, for å kunne holde folk flest trygge?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja. Det er ein risiko. I bytte mot den risikoen får vi eit fritt samfunn, der vi kan gjere ting utan å spørre om lov. Vi får eit samfunn der vi kan ha forum som diskuterer narkotika. Vi får eit samfunn der vi kan gå der vi vil.
Vis hele sitatet...
Hva er da poenget med lover og regler i utgangspunktet? Hvorfor i alle dager trenger vi et politi? Tilogmed her på forumet har vi jo politi i form av moderatorer. Så ikke engang her er vi helt frie..

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kan ikkje du laste opp alt du har på PCen på nett? Det er vel ingenting der som er så ille om nokon får vite om?
Vis hele sitatet...
Det er jo helt på jordet. Når politiet har en kontroll etter våpen, så noterer de ikke ned for allmennheten at Vidarlo har laptop, gummihansker og lommemus i sekken. Hvis politiet vil sjekke laptopen min for barneporr så skal de såklart få lov til det, det har ingen hensikt at innholdet på laptopen min ligger fritt for allmennheten.