View Single Post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det er så mye mystisk som vi ikke forstår, vi trenger ikke finne på historier om spøkelser og ånder for å finne noe magisk.
Sjekk historien, pyramider rundt i verden, fantastiske byggverk fra tapte sivilisasjoner for tusenvis av år siden. Vi vet ikke hvordan og ikke hvorfor.
Se ut mot verdensrommet, rare stjerner og sorte hull, ting vi ikke kan forklare. Ting som virker å bryte mot alle regler.
Se på fysikk, hvordan vi prøver å finne ut hva virkeligheten er bygget av, det som ligger under atomer og kvarker, vi vet så lite, det er fuckings Narnia nedi der jeg lover deg.
Det er mer en nok mystikk uten spøkelser!
Nå har jeg vist forvilla meg inn i tråden her igjen, faen ass
Vis hele sitatet...
Helt enig! Og fantastisk er det, syntes det er kjempespennende med alt du nevner der!

Men det er ikke snakk om å finne på noen historier her, det er snakk om historier som har skjedd. Trenger ikke være snakk om spøkelser i paranormal forstand, ingen som vet hva som faktisk skjer når vi dør. Kanskje det ligger i naturens egne mystiske lover at vi etterlater oss noe når vi dør som kan tolkes til å være et spøkelse?

Slike ting som dette er et noe tabubelagt og provoserende emne for mange, at mange forviller seg inn her og fyrer seg litt opp er noe av det minst overnaturlige med denne tråden ;-).