View Single Post
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
215
Har en mage følelse på at dette er Norwegiancom, husk han har holdt på lenge! Og akkurat laget en egen side rett mot oss nordmenn! MEN KB har også en slik side, der selger han jo bare hasj, jeg vet ikke om de nevner noe bladt dette, men mener når det skriver narkotika så tenker jeg på flere utvalg enn bare cannabis.. Men igjen så har vi bare sett cannabis og hasj planter i annonsene fra nyhetene.. Slik at det er en mulighet for at det er KB også!

Men som nevnt tidligere, det er umulig og vite hvem dette er enn så lenge! Det med at Kripos skal skrive for FHN synes jeg er bare tull, hvorfor skulle de ? De har vel bedre ting og gjøre enn og lure oss nordmenn.. Men det funker på meg.. Jeg kommer ikke til og kjøpe noe på en stund, før det blir noe klarhet i dette, men tviler på at Kripos hadde skrevet at det er en mulighet for at det er Norwegiancom eller hogstandard.. Det blir litt feil av Kripos og skrive..

Det skal bli veldig spennende og få litt informasjon om hvem som faktisk har blitt borte fra det norske markedet.