View Single Post
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Trådstarter
73
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vartfall 1mnd tid kansje 2. Har spist benzo av og på halve livet mitt, og har opparbeidet en stabil toleranse jeg aldri vil bli kvitt,ellers så er benzo reseptorene brent bort. Kan ha 1års pause for så og måte spise 10mg xanor eller 8-10mg rivotril på engang for og opnå en god euforisk rusfølelse som igjen forsvinner etter en 4 dagers tid . Råder deg til å slutte med så lange perioder med høyt inntak av benzo.tilsutt blir du som meg,det ønsker du ikke...
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar & gode råd mann! Setter virkelig pris på det.

Har selv brukt Benzo av&på i 3 år nå. Begynte med 2-3 stk 2 mg, men eskalerte fort så til slutt spiste jeg 1 helt Rivo-glass for dagen kombinert m/ Xanor & heavy Amf-bruk (2-5g for dagen i 2 år) så var rimelig utkjørt.

Fikk ganske heavy abstinenser den gangen. Kramper i beina i 2-3 uker & mer symptomer men gikk over etter 3-4 uker.

Gikk cold-turkey på Benzo & Amf i 1,5 mnd å føltes ut som toleransen var tilbake igjen på 0 da - tok Xanor igjen 1,5 mnd etter at jeg sluttet og Amf 2 mnd etter at jeg sluttet & begynte på’an igjen daglig.

Kun brukt 5g Amfetamin i år og vil holde det til minimum for tiden, så har brukt mye Rivotril & Xanor 2mg, ja.

Skal ordne meg noe Sub siden Opiat-toleransen er på 0 nå, men har allerede bestilt et nytt glass Rivotril til i morgen 💊

Sitter her å fyrer opp siste mekket hasj før jeg legger meg, men frister med en Rivo til nattings, selv om jeg allerede har tatt 10 mg i dag ++ andre substanser..

Hva tenker dere, Freaks?