View Single Post
Jeg er på ferie i london og har lyst og ta med meg ein 300mg 10ml flaske me noe cbd ejuice. Dem selges på souvenir butikker som også selger cbd snop og bonger piper papir grinders og crack piper. Det rareste er at dem selger alt dette til ein 15 år gutt. Men jeg vil altså ta med meg denne cbd ejuicen. den har lukt av hamp... det lukter bare litt weed. Men jeg tenkte og rett og slett ta cbd ejuicen oppi ein standard ejuice flaske og ta med meg på flye.
Cbd er jo for ein eller anna jevla grunn ulovlig som er heilt meningsløst. Men trur dere dem bryr seg noe særlig om det?

Edit:
Tenkte egentlig og lage ein anna tråd om dette men bare tar den i denne

ene fyren i butikken tilbydde meg og ta ein test fra ein vape. var på forskjellige og de lata som dem solgte meg weed ejuice og mente det var thc og greier. Jeg tok eit trekk og han holdt den innte kjeften min og fekk meg til og ta ein ganske stor hit av den. Men det føltes litt ut som jeg røykte weed i halsen. Men også ble øyene mine veldig irritert i 30 sekund. Og det fekk meg litt fjern i 5 minutt. Men jeg har røyket veldig lenge og tviler det var thc i ejuicen. Er det slik det skal ver?
Sist endret av Paracet500mg; 10. august 2018 kl. 04:24.