View Single Post
Ser mange skylder på rusmidlene akkurat som at det er de som skaper problemene, og ja det skaper mye dritt. MEN! Du er et fritt menneske til å gjøre hva du vil med din egen kropp, og ikke alle som bør drive med det... De sier jo at avhengighets potensialet er høyere og lavere på enkelte rusmidler. Men jeg TROR at hvis du blir avhengig av hasj har du like store verken mer eller mindre for å bli avhengig av rett og slett alt som gir deg en god følelse.

Bruker man det som en virkelighetsflukt er det klart noe feil, men husk ikke alle drikker 7 øl på kvelden, jeg gikk fra å røyke hver dag hele tia, til å ta et par trekk rett før jeg legger meg, ingen mornings, ikke noe annet tull, bare et par raske på pipa før kvelden. Jeg syns det fungerer bedre for meg, ihvertfall for øyeblikket. sitter med alt fra Vival, em, nobligan, truxal, sobril, hasj men vil også si at forskjellen mellom å glorifisere eller demonisere rusmidler er like ille. Mange vokser seg til tanken at hasj er TRYGT fordi det teknisk sett er tryggere enn alkohol. Men noe man ikke tenker over er det faktum at kroppen vil venne seg til tilstanden og ha et nettverk rundt deg er viktigere enn noe annet.