View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du er vel klar over at de fleste bussene har kameraovervåking på de bakerste setene? Pga hærverk.
Vis hele sitatet...
Ja dette var i Trondheim

En annen ting, en nå avdød kompis av meg har fortalt noen historier, håper jeg husker de riktig til å gjenfortelle..

1: Han ble pågrepet for salg av narkotika. I glattcella måtte han kle av seg alt for å bli lyst oppi ræva og sånt.
Han satt på madrassen i cella og kledde av seg samtidig, han klarte på en eller annen måte å ta ut rivotril og xanorglassene han hadde i underbuksa og legge det på madrassen, samtidig som politi / arrestfolka så rett på ham og ba ham ta av det og det plagget.
Det ble slik at han den natta satt på cella og knasket Riv / Xanor

2: Han var i fengsel. Fikk tak i dop der, røyka på rommet hele tiden. Ikke så veldig uvanlig, man får tak i dop i fengsel så...

3: Han bodde i Hamar. Måtte leie bil for å dra til Oslo og hente noe dop. Han gikk inn på bilutleien, leide bil, fortalte til han i skranken at han skulle til Oslo og tilbake. Han i skranken tenkte derfor at han kom tilbake litt senere samme dag, mens han fortsatt var på jobb.
Et par timer senere kom kompisen min tilbake inn på bilutleien.

«Skulle ikke du til Oslo? Ble det ikke noe av?»

- «Jo. Har vært der.»

Han i skranken bare

«Har du virkelig brukt HALVPARTEN av tiden du egentlig skulle ha brukt?»

- «Jepp »



Da kompisen min dro derfra, visste han at det luktet grønt som FAEN i leiebilen. Det ble regning for rens, men ingen trøbbel for at han røyka i bilen (eller noen andre? Han sa ikke hvem som røyka)