View Single Post
Røyka på ferja mellom Tyskland og Danmark en gang, ville ikke ha med noe over grensa så tenkte det var greit å røyke litt bortgjemt på dekk, etter jeg hadde røyka en stund kom det en ansatt ut av en dør jeg klarte å overse- gikk heldigvis bra, han så jeg var stressa smilte til meg og sa noe sånt som "no worries man" I det han gikk forbi!

En annen gang klatret vi opp på taket av en skole under konstruksjon i en sperresone(området var sperret av siden det ble funnet en udetonert bombe fra andre verdenskrig som skulle bli uskadeliggjort, og de andre skulle seff opp dit for å ha best mulig utsikt dersom det skulle smelle.) De gutta var og de lokale dealerene så de hadde med seg en del gress og bong osv, så der satt vi å røyka da på taket til en skole 5etage i en sperresone og røyka bong. Var ikke så fett da en politibil stoppa rett foran byggeplassen og vi måtte stikke unna ved å hoppe over til stillaset ved siden av bygget for så å løpe videre pluss å snike seg ut igjen uten å bli sett av alle politifolkene ved sperringene...