View Single Post
Sitat av Baaaamse Vis innlegg
Det er fortsatt ikke god behandling av et menneske.
Vis hele sitatet...
Tror du ser for deg en slags konsentrasjonsleir med utarma beinrangel som går målløst rundt i luftegården. Men dette er Norge, og om vi oppretta lukka asylmottak kan jeg garantere at de som bodde der hadde adgang til alle fasiliteter. Den eneste begrensningen ville vært at de ikke kunne bevege seg fritt i samfunnet. Hvorfor er dette en dårlig løsning når vi da får løst problemene med krigsforbrytere, spioner, voldtekstsforbrytere, grunnløse asylsøkere, kriminelle og andre folk som går under jorda som går fritt rundt i samfunnet og som staten har null kontroll på?

Dessuten, som bloodshotEyes sier, så er du sjelegald for å bo på et norsk asylmottak om du er en ekte asylsøker som flykter fra nød og risiko for å miste livet. Om man klager da må man spørre seg selv om hvorfor vedkommende har tatt turen helt opp til Norge når det er så fælt her.

Når det gjelder kvinner og islam kan jeg vise til flere koranvers som plasserer kvinner under menn i status og verdi. Jeg kunne vist til hvordan kvinner i islamske land lever. Hvordan de blir diskriminert både offisielt via loven, og uoffisielt. Den debatten er du dømt til å tape. Ikke kom her og si at kvinner og menn er likestilte innenfor islam, for det er i såfall bare tull.