Tråd: Narkogjeld
View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Jeg har verken sagt eller antydet noe som å "skyte noen kneet, for å leve på respekt etter du kommer ut av fengsel". Det jeg sier er at enkelte mennesker(du finner mange av dem i rusmiljøer) som er villig til å snyte deg over en lav sko. Hvis du blir oppfattet som en som gir faen i utestående penger, så vil du tiltrekke deg flere av disse menneskene og situasjonene. Det handler om at man ikke vil fremstå som en som man kan fucke over uten konsekvenser.

Å selge narkotika er et sjansespill i seg selv, man vil gjerne krite bort for å tjene mer penger. Det er penger hele greia handler om, skjønner du virkelig ikke det? Hvis du lar småsummer passere hver eneste gang, blir det dessuten mye penger til slutt. Det med tilgivelse og det der er en fin tanke, men det egner seg dessverre jævlig dårlig hvis du skal selge narkotika. Sier ikke at du skal klikke mongo, og sparke ned døra til folk for småsummer, man må også vurdere risikoen for at politiet kan bli involvert, noe som er det siste man vil.

Du kan alltid tape 500 kroner, men hvor mange ganger du tillater deg og gjøre det blir etter hvert avgjørende for hvor mye du tjener.
Vis hele sitatet...
Nei jeg skjønner ikke det, ville aldri har vurdert å satt meg i en sånn situasjon der jaget etter penger var alt. Det ender alltid dårlig.

Dessuten så velger en sitt klientell, ugresset blir luket ut og igjen sitter de de kan stole på, langsiktig investering hvis en ikke blir for grisk.
Vold er lavmål, sorry, vil aldri uansett hva forandre mening på dette.