View Single Post
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Syns det er ganske utrolig at studiene som blir lagt frem i denne posten blir totalt oversett fordi de ikke er utført av etablerte, godt lønnede vitenskapsmenn.
Vis hele sitatet...
Dette er tull. Så lenge man har kompetanse til å drive forskning kan man søke om middler uten å være spesielt etablert eller godt lønnet.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
All forskning som er gjort på dette temaet har foregått uavhengig/alternativt/idealistisk, av den ene grunn at ingen medisinsk etat får midler og godkjenning til å gå i dybden på et slikt tema.
Vis hele sitatet...
Eller oversatt på norsk, de klarer ikke å tilfredsstille kravene til etterprøving som stilles til seriøse forskere og vitenskap.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Det er for mye å tape om resultatene skulle overraske oss. Midlene blir derimot brukt på å avvise og latterliggjør de alternative studiene som åpenbart utgjør en trussel for bildet man har på medisin/helse idag.
Vis hele sitatet...
Dette er en helt vanlig konspirasjonsteori.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Det man leser fra skeptikere i denne saken, er hvor latterlige alle grounding-produktene er, at det hele bare et mål om å tjene penger (regissert av Clint Ober), og påstander om at forsøkene som er gjort er fiktive fordi de er publisert på et såkalt alternativt nettsted, som ikke er godkjent av forskningseliten, myndihetene eller hva faen. I mine ører er dette bare avsporing, feil fokus, og ikke minst misledende informasjon fra mennesker som bare er skeptiske, helt uten forståelse for saken.
Vis hele sitatet...
Ja, når man sloss mot vindmøller så er det klart at det meste blir litt feil.
Sitat av reservepiloten Vis innlegg
Jeg har til gode å lese et saklig argument som kan bevise at for eksempel denne forskningen er helt på trynet feil.
Vis hele sitatet...
Det gidder jeg ikke, konspirasjonsteorier, new age tull og mystiske "energier" kaster jeg ikke bort mer tid på i dag.