View Single Post
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av ttj Vis innlegg
I en verden som er styrt av penger så har ikke bedriften nok til å veksle din usle 1000lapp er latterlig, neste gang ber du h*n gå i safen å veksle.
Latskap heter det i mine øyne alle normale bedrifter/butikker skal kunne klare å veksle en 1000lapp? Forstår at det kan bli et problem på kollektiv etc.
Vis hele sitatet...
Det er så skummelt at folk er så lite opplyst og tror at "den bak kassa bare kan gå i safen å ta ut penger"... Tenk å stå i kassa når det kommer en idiot som raner deg og skyter deg da han tror du nektet å ta ut penger av safen.

Sitat av ttj Vis innlegg
Men som folk sier så er det ikke noe krav til å gi kundeservice det er bare en bonus is a lie
Og kunden har alltid rett
Vis hele sitatet...
Hele denne tråden har faktisk en ganske enkel løsning. Bensinstasjonen har lov til å nekte hvem som helst å handle der. Hadde jeg stått i kassa og kunden hadde mast om å betale med en 1000-lapp og ikke gitt seg hadde jeg rett og slett kastet dem ut av butikken.

Kunden har også sjelden rett. http://notalwaysright.com/

Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Tydeligvis mange butikkmedarbeidere som blir fryktelig berørt her ja
Vis hele sitatet...
Er det rart da? Tenk deg å stå bak kassa når det kommer kranglete kunden som forventer at du skal trylle fram veksel fra løse lufta. Dere som ikke har jobbet i servicebransjen vet kanskje ikke hvordan dette med veksel og pengebehandling fungerer, men se på det som en utsolgt vare. Er varen utsolgt er det ikke stort den ansatte kan gjøre enn å informere om når neste varelevering kommer.