View Single Post
Eskorte pikene er ordentlige folk, som velger yrket pga de trives veldig med det.

Jeg leste om 2 norske jenter om jeg ikke tar helt feil, som hadde et intervju med BA. De så veldig bra ut. Ordentlige folk.

http://unsecreto.blogg.no/ - Det er en blogg til en Norsk eskorte pike fra Oslo. Har ikke lest noe selv, så vet ikke hvor mye du får ut av det men jeg tipper det er mye god info å hente der.

Håper gutten din blir nøgd og han er typen til å motta en slik gave !



Sitat av Mith Vis innlegg
Vi tenker ikke at horekunder ikke får seg noe, vi tenker at de er så lavt på den sosiale rangstigen at det nesten ikke er mulig å komme lenger ned i møkka.
Noen vil også si at sønnen til Trond Morten som vurdere å kjøpe hore til sønnen sin på 18årsdagen allerede er ute å kjører, spesielt med tanke på oppvekst og miljø. Men det er klart, heter sønnen din Kjell Roger og skal bli småkriminell når han blir stor så er det sikkert ett spark i riktig retning, en knall gave og ett minne for livet.
Kjør på, det er din sønn du fucker opp.

EDIT: Det var moralpreken du ikke ba om, men innlegget ditt fortjener ikke noe bedre.
Vis hele sitatet...

Langt ned på den sosialerangstigen...? Åja, så nå kan mennesker rangeres av deg også?

Jeg tror du Mith ikke har vært utenfor bygden du bor i en gang.
Å kjøpe sex er nesten som å røyke cannabis, veldig mangen gjør det, mangen du aldri hadde trodd gjorde det, men som ikke snakker om det...

Ikke meningen å slenge dritt her.. men sånne veslevoksne bedrevitere som deg og jonta finner man faen ingen andre steder enn her på nFF!
Sist endret av Naturgrønn; 16. november 2010 kl. 02:52.