View Single Post
Hvor jeg får mine penger fra og hva dem bruker jeg på er uvesentlig. Likevel vil jeg si at piker, vin og sang er det viktigste i livet utenom familie og frihet.

At noen av dere påstår at det er stygt gjort mot guttungen å gi ham en dame som kan sakene sine til 18-årsdagen, er for meg latterlig. Min sønn har hatt suksess blant jenter allerede, han har gjort sitt. Dette blir ikke første gangen, men jeg håper likevel at han skal huske det for resten av livet. Det er derfor det er viktig for meg å vite at disse damene står til kravene kvalitetsmessig. Jeg tenker naturligvis på å leie hun en hel natt. Det er viktig for meg at han skal føle seg ivaretatt, og at hun kan sørge for at han føler seg trygg og god.

De eneste opplevelsene guttungen har hatt angående sex er (så vidt jeg har forstått) på og etter fest. Det vil si 16-17 år gamle fulle jenter. Jeg vil tro at disse ikke kan gi ham det samme som en luksusprostituert (og nei, ikke kom med en kjapp replikk om AIDS her).

En av dere spurte om jeg ville synes det var greit å gi ham en mannlig prostituert dersom han var homofil. Det ville jeg ikke gjort - jeg ville fremdeles gitt ham en dame for at han skulle innse hva han gikk glipp av om han valgte feil fil.

Amsterdam, Hamburg etc er uaktuelt av den enkle grunn at det er for skittent. Han skal få slippe å måtte sette på seg fire kondomer oppå hverandre for å slippe klamydia. Guttungen fortjener kun luksus.

Skjønner ikke helt greien med at dere som automatisk tenker at alle som kjøper sex ikke kan få seg noe på annen måte. Kanskje en horekunde ikke gidder å bruke like mye penger på byen, for så å drasse med seg et ludder som ikke engang kan sakene sine med seg hjem, risikere å gjøre hun gravid og sitte med barnebidrag for resten av sin tid?

Kanskje har man bare lyst på et ligg som er garantert deilig, en dame som garantert suger og en dame som garantert stikker hjem uten å be om frokost?