View Single Post
Jeg er en ateistisk liberalist som fremmer folks friheter så lenge de tar hensyn til alle sin velvære. Det være individer, instutisjoner eller selskaper.

Man skulle tro jeg var skapt for venstresiden eller? Men nei, det var gjerne rett i 2001 men nå er saken helt annerledes.

På grunn av venstresiden sin menneskefiendtlige agenda mot alt den industrielle verdenen i vest gjør i den grønne agendaens navn, har jeg fått en avsmak nok til å heller ha quisling i regjering enn sv. Global oppvarming har fått høyresiden til å bli eneste alternativ og Tom Cruise til å kjempe i en konkurranse om hvem som er mest gal ihodet.

I 2000 måtte ett forsøk på å kutte av meg ballene med en rusten brødkniv ikke være nok til at jeg stemte på høyresiden, men spol frem og her er vi. Nå sitter jeg og ser en politikk som gjør at jeg vil stemme frp fordi venstresiden er på en sti som går direkte til tyrani. Hvor alt vi gjør hver dag er feil og ondt mot verden mens løsninger SOM VI ALLE VET IKKE FUNGERER er en unnskyldning. Og all historie er glemt fordi vi ser mot fremtiden. Og ingen spør om noen av de grønne løsningene er fysiske mulig fordi alle har drømmer i en verden som er drevet av olje. De biter ikke hånden som mater de heter det så fint. Men det er det vi gjør. Vi biter hånden som mater oss, og ikke bokstavelig talt.

Global oppvarming vil ikke skje men når redselen om det er ferdig vil det ha ødelagt mer enn hva vi aner.

Jeg stemmer ikke frp, jeg stemmer imot!