View Single Post
Jeg syntes mange av argumentene til FrP er tilsynelatene gode. Mange av dem er for god til å være sanne. Jeg tror grunnen til at Frp får mange stemmer er fordi de har en veldig klar og tydelig politikk. Hvis noen av de politiske partiene har gjort noe som virker helt absurd, er som regel Frp alltid først på banen med å kritisere. Selv syntes jeg invandringspolitikken til FrP er helt grei. Jeg er faktisk ikke OK med at det blir flere folk med utenlansk opprinnelse i vår EGEN hovedstad. Selv om jeg sikkert kommer til å få kritikk for å si dette er jeg sikker på at det finnes mange som mener det samme men ikke tørr å si det på grunn av å bli kalt rassist.

Og når det er snakk om at Frp er et egoistisk parti. Ta foreksempel operabygget. Er det ikke litt egoistisk å bygge et så kostbart bygg når det fortsatt er store mangler i omsorgsektoren hvor det er kamp om ressuser. Tenk også litt på den virkelige verden, hvis vi skal spe på med noen millioner her og der hele tiden blir vi som blir taperne til slutt.

Selv syntes jeg Frp er for ekstremt og jeg skjønner selv at alt de "lover" ikke kan bli gjennomført. Jeg syntes de tilfører noe "nytt" til politikken og har noen gode ideer. Selv er jeg enda for ung til å stemme.