View Single Post
Trådstarter
91
Sitat av fomox Vis innlegg
Kan du si meg ett parti som har gjort alt de har lovet?

Personlig syns jeg at hvis politikerne ikke hadde gjort det de har lovet de skulle gjøre, så skulle de måtte gå av som politiker for x antall år, ikke bare komme med unnskyldninger.
Vis hele sitatet...
Dette var jo selvsagt en spissformulering - poenget er at med alle de punktene Frp lover å gjennomføre, vil det koste så horribelt mye penger at det rett og slett ikke lar seg gjøre. De vil få veldig store problemer med å skaffe midler til det deres naive tilhengere forestiller seg at de vil forandre. For å si det sånn, er det med god grunn de har så sterke ønsker om å øse fra Oljefondet.

Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Og om jeg skal snakke for min egen del, så burde det ikke vært sånn at jeg stemte Ap i politisk forvirrelse og i mangel på kunnskap og noe "bedre". Jeg vet mer om hvilke parti jeg ikke skal stemme, enn hvilke parti jeg kan vurdere å stemme på. Theres something wrong...
Vis hele sitatet...
Akkurat dette har jeg merket at mange Frp-entusiaster bruker som argument. "Stemte FrP, jeg, i mangel på noe mer relevant. Frem til det partiet eventuelt dukker opp om femti år, stemmer jeg bare Fremskrittspartiet - for innvandrerne MÅ ut! Og billigere sprit og skattelette hadde jo vært en koselig bieffekt..."