View Single Post
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
82
Er veldig sikker på at jeg ikke fikk MDMA, jeg hadde mer forventninger til rusen iallefall. Tror jeg kunne ha fått 20% MDMA, men det var jo krystaller.

Greia er at bare oppturen var helt jævlig, når jeg var på MDMA så var jeg energisk, eufori, kroppen føltes helt fantastisk ut og jeg fikk en helt sinnsyk connection med kameraten min. Rusen varte i EKSAKT 90 minutter for begge, så når vi tok drop nr 2 så fikk vi ikke noe funk fordi vi enten tok det for sent eller så var vi allerede tømt.

Begge mista rusen samtidig, og vi var veldig ivrig på å skaffe mer (heldigvis hadde ingen av dealerene våre det).

Jeg ville ikke ta MDMA første gang på fest, jeg ville se hva jeg har og forvente, hvordan det er og hvordan jeg oppfører meg. Ville ikke ta MDMA første gang på byen, møte på en hel masse bekjente og være helt apekatt - så vi tok det i leiligheten til kameraten min i Oslo. Han har kamera foran inngangen, og alt var OK så det var derfor vi tok det der og da.

Tror jeg holder meg unna MDMA i minst et år før jeg prøver det igjen, fikk angst etter nedturen og jeg vil ikke oppleve det igjen.