View Single Post
Til Zalo og vaskepulver-trikset, og forsåvidt overdrevne mengder av konsentrert C-vitamin også; det er som mentalmelt sier, det forandrer pH-verdien i urinen og gjør det på den måten vanskeligere og lese resultatene. Blir prøven din sent til analyse, blir du mest sannsynlig tatt for fusk. Har vært på ungdomsinstitusjoner der vi av den grunn ikke fikk apelsin juice eller kiwi, fordi overdreven konsumering kunne forandre pH-verdien i oss insattes urin, og derfor gi oss "fordeler" fangevokterene ikke ville vi skulle ha (forståelig nok).

Men dette fungerer på "vanlige" enkle tester. Disse kan avsløre fusk, men de er relativt dårlige, og du kan alltids kverrulere deg til at du ikke har jukset og at den hurtig-prøven må ha vist feil osv. Dette kjøper deg da litt ekstra tid, som kan være verdifull. Jeg har røyket daglig i uker før slike billige tester, og klart å lure de med dette. En gang var situasjonen så desperat at jeg til og med måtte ta en bitteliten dråpe Axe-Shampoo fra dusjen oppi koppen jeg pisset oppi, ingen fusk ble oppdaget og jeg var "ren" ifølge testen. Dog er ikke dette et 100% sikkert alternativ, og om du dytter i deg ukritiske mengder med syrer (som c-vitamin osv.) så er dette ganske skadelig for kroppen i lengre tid, ikke til å anbefale i det hele tatt, men det er nok den beste nødløsningen som finnes mener jeg.

Men dette renser ikke kroppen på noen måte. Du kan ikke gjøre det dagen etter du har inntatt droger, og forvente at du er ren som snø igjen. Men de kan ha den innvirkningen på kroppen, siden de bli avfallstoffer for kroppen i så høyt konsentrat, at de øker stoffskifte og at kroppen på den måte jobber hardere og raskere med å kvitte seg med alle avfallstoffer.