View Single Post
Mye svar her siden i går.

Jeg vet at jeg er ute på tur ved å holde på slik jeg gjør nå, men det er så ekstremt deilig. Jeg begynte klokken 19 med første kapsel og tar i snitt 1 kapsel med 500 mg paracet ved siden hvert 50. minutt. Etter to gram paracet, fortsetter jeg bare med tramadol for å unngå den største belastningen på leveren. Nå er jeg på en måte i "skyene" for min del, jeg vet at tramadol er bare 1/10 så sterkt som morfin, og at oxy er 4x morfin igjen - med andre ord, det som er "være i skyene" for meg nå, er for mer erfarne opiodknaskere, ingenting.

Hva gjelder avhengighet og symptomer på abstinenser, har jeg fint klart holde meg unna i 4 uker av gangen, og med noe nedstemthet dag 1 og 2 etter jeg ikke lenger har flere kapsler. Tenker dette kommer likeså mye av en inneforståelse med at nå er det "tomt", som at det er en biopsykososial reaksjon på at kroppen og sinnet ikke lenger får tramadol.
Jeg kommer nok til å gi meg med opiater etter disse 7-10 dagene jeg har i vente med rus, årsaken er at toleransen øker dratisk og jeg ikke kommer til å ta sjanser i fremtiden på å oppsøke flere leger/egen fastlege hyppig for å få utskrevet mer. Konsekvensene er vesentlig større enn det det smaker.