View Single Post
Takker for konstruktivt svar, Lima! Jeg har ikke ett behov for å prøve noe sterkere, var mer ett hypotetisk spørsmål, i og med felleskatalogen tydelig skriver at bruk av tramadol skal så langt det lar seg gjøre, ikke pågå lengre enn 7 dager. Og jeg fikk da den største pakningen uten å spørre for drøye 3 uker siden, og nå på nytt nå.
Dette med sjekke digitalt går vel ikke? En av årsakene til at samtlige private klinikker er svært restriktive, eller ikke skriver ut opioder på resept i det hele tatt, er fordi de ikke kan sjekke hva fastlegen har skrevet ut til deg tidligere, og omvendt(?) Forøvrig har jeg mitt på det rene , det er ikke slik at jeg x dato har gått til en klinikk og fått skrevet ut tramadol, så y dato (samme dag eller få dager etter) har fått skrevet ut samme medikament. Det er minimum 3 ukers mellomrom, så terapeutisk dose er ikke "spist opp for fort" før neste legebesøk..

Har heller ikke planer om å fortsette denne pilleknaskingen over nyttår, det fører ingen god vei om jeg bruker det for ofte, for lenge.
Sist endret av Archdacko; 16. november 2018 kl. 00:43.