View Single Post
Trådstarter
51
Hei igjen, det er bare meg. Tenkte det kunne være morsomt med en liten oppdatering, et og et halvt år senere, og denne gangen med et positivt budskap. Vi har flyttet til et veldig trivelig bygdesamfunn nordpå, hvor vi har kjøpt oss et nytt småbruk. Det gamle, med hundenaboene, ble solgt overraskende fort og enkelt, til en person jeg mistenker vil passe meget godt inn i lokalmiljøet. Fint for dem!

Kontrasten mellom her vi er nå, og der vi flyttet fra, er helt latterlig. Da vi akkurat hadde ankommet, kom folk bort til oss og spurte om det var vi som var X og Y, og så hyggelig at dere har lyst til å bo her, og bare si fra om vi kan hjelpe til med noe. Altså litt annerledes enn å bli skult på av flannellkledde smartinger, idet de kjører sakte forbi deg i sine Dogde Ram. Fremfor å føle at alle rundt oss er potensielle fiender, kommer jeg idet jeg skriver dette ikke på et eneste hjem i bygda her hvor jeg ikke er (hjertelig) velkommen.

Så hvis noen skulle lese denne tråden og kjenne seg igjen i at alt ikke alltid er så lett - ikke gi opp, og stå på! Forandring er mulig.